دیگه هوامو نداری - اگر چشمان من دریاست توی فانوس شبهایش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیگه هوامو نداری - اگر چشمان من دریاست توی فانوس شبهایش
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • ایمیل هم بزن
  • اتاق کار

  • موضوعات وبلاگ من

  • اشتراک در خبرنامه

     


  • لوگوی وبلاگ من
    دیگه هوامو نداری - اگر چشمان من دریاست توی فانوس شبهایش

  • کسانی که به من لطف دارن

    زندگی دوباره
    نگین
    زخم عشق
    دریا
    متین
    بهاره
    قلب پاییزی
    سارا
    قلب من
    شکوفه

  • اوقات شرعی


  • آرشیو من
    مجنون
    بهار 1385

  • تقدیم به دوستان


  • من و یاهو
    یــــاهـو
  • دیگه هوامو نداری

    نویسنده: داریوش(یکشنبه 85/1/20 ساعت 9:43 عصر)


    این روزا چه زود بهت بر می خوره
    نمی دونم که باید چیکار کنم

    دیگه این روزا هوامو نداری
    این روزا پنهونی گریه می کنی

    چی شده ابریه آسمونِ تو؟
    هستی و انگاری نیستی پیش من

    چقد این روزا بهونه گیر شدی
    نکنه دلت هوایی شده باز

    این روزا سهم من از چشمای تو
    آخه من چی کم گذاشتم واسه تو
    نمی دونم که دلت از چی پُره
    اخلاقت مدّتیه همینطوره

    هوای اشکِ چشمامُ نداری
    تو که حالِ خنده هامُ نداری

    کی شکسته دلِ مهربون تو؟
    آخه من چیکار کنم بدونِ تو؟

    نکنه از من و دل تو سیر شدی
    بگو که به عشقِ کی اسیر شدی

    یه بغل غصه و دلواپسیه

    که حالا قسمتِ من


     


     


     

     



    درد دل با داریوش( )

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    Cursor By BP-Grafix.net
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    Top java Codes